המועצה > חדשות ועדכונים > ארכיון כתבות > ארכיון כתבות 2009

ארכיון כתבות 2009

תאריך: 04/01/2009

דו"ח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2008 בראש מצעד התלונות: תקשורת , מוצרי חשמל ובנקים
 
בשנת 2008 התקבלו במועצה לצרכנות עשרות אלפי פניות של צרכנים ונפתחו כ-10,000 תיקי תלונות.  ניתוח התלונות מעלה כי עשרת התחומים עם מספר התלונות הגדול ביותר הם: תקשורת, מוצרי חשמל, בנקים, הלבשה ואביזרים, ריהוט ומטבחים, תיירות ויחידות נופש, לימודים ומינויים, תחבורה, גז, רפואת חירום וביטוח.

בשנת 2008 נמשכה התנופה בה התחיל מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, בצעדים שנועדו לקדם את המועצה ולאפשר לה להתמודד עם האתגרים העומדים בפניה.
חוק המועצה לצרכנות שהתקבל בכנסת ביסס את עצמאותה התפקודית של המועצה והבטיח כי המועצה הישראלית לצרכנות תמשיך ותפעל לטובת הצרכן.
המועצה  לצרכנות המשיכה לפעול לקידומם של חוקים צרכניים, ובה בשעה נעשו פעולות רבות על מנת  לעורר את הצרכן הישראלי ולתת לו כלים לעמוד על זכותו לקבל שירות איכותי ומקצועי.
 
לדו"ח המלא: